Moderador: Moderadores
Reglas del Foro:
- Before asking a question, please search the forum — your question may have already been answered.
- If your question is related to any VirtuaRED Patch, please use the patch's topic to ask your question.
- Choose a clear and descriptive title that reflects your question. Avoid vague titles like "Help please!".
- When asking a question, provide as many details as possible, including your PES version, platform, installed mods, etc.
- Only Spanish and English are allowed.
- Be generous and help others as you would like to be helped.
- 11 Oct 2011, 13:32
- 11 Oct 2011, 15:06
creo que tienes un parche instalado e instalaste el nuevo DLC hoy mismo si no me equivoco amigo , Gran error porque lamento informarte que no es compatible con el PES Edit, abrá que esperar unos días hasta que los creadores de nuevos parches creen uno nuevo con este DLC, un saludo. 
- 11 Oct 2011, 15:18
Dannylito escribió:Asi es, entonces a esperar nuevo update verdad?claro a esperar actualización del parche, yo de ti me desinstalaba el DLC hasta entonces
- 11 Oct 2011, 15:19
admc291 escribió:gracias por responder, como se desinstala el dlc?Dannylito escribió:Asi es, entonces a esperar nuevo update verdad?claro a esperar actualización del parche, yo de ti me desinstalaba el DLC hasta entonces